Pivo Zlatý Bažant sa vyznačuje stredne silnou, príjemnou horkosťou. Stredne plná chuť a primeraná rezkosť, jemná chmeľová vôňa žateckého chmeľu a sýta, žiarivo zlatožltá farba, ktorú mu prepožičiava najmä vlastný slad, ho zaraďujú medzi najobľúbenejšie pivá na trhu

UPOZORNENIE: Používate zastaralý prehliadač, ktorý tieto stránky nevie zobraziť správne! Nové, bezpečné verzie prehliadačov sú k dispozícii tu: Chrome, FireFox, Opera, Safari alebo Internet Explorer.   [Zatvoriť]
Zlatý bažant logo

Obsah tejto web stránky je vhodný len pre osoby
staršie ako 18 rokov

Deň
Mesiac
Rok

Vyplnením a odoslaním tohto formulára súhlasíte so zásadami používania osobných údajov a so zásadami používania súborov cookies.
Pre viac informácií si prosím prečítajte naše Zásady používania osobných údajov a Zásady používania súborov cookies.

Pite rozumne

História značky

história piva
zlatý bažant

1964

Položenie základného kameňa budúceho pivovaru a sladovne, 1. novembra.

1961 photo 1961 photo
1967

Založenie sladovne v Hurbanove

V prvej etape po spustení dosahovala kapacitu 35 000 ton sladu ročne.

1967 photo 1967 photo
1969

Založenie pivovaru v Hurbanove

Jeho kapacita v prvej etape bola 600 000 hl piva ročne, po rozšírení to bolo už 1 200 000 hl.

1969 photo 1969 logo hurbanovo
1971

Vybudovaná prvá výrobná linka na plnenie piva do plechoviek v Československu.

Zaujímavosť: plechovky piva Zlatý Bažant boli v minulosti výbavou viacerých expedícií československých horolezcov (Nanga Parbat 1973, Makala 1975), cyklistov (Afrika 1975) a dokonca aj moreplavca Richarda Konkolského, ktorý v roku 1972 oboplával na plachetnici celú zemeguľu.
Dôvodom prítomnosti piva Zlatý Bažant na týchto výpravách bola snaha dokázať jeho trvanlivosť v plechovom obale, čo sa aj podarilo.


1971 photo
1977

10 rokov po svojom vzniku bolo pivo Zlatý Bažant exportované už do 12 krajín

ZSSR, Poľska, Rumunska, NDR, Maďarska, Afganistanu, Dánska, Tunisu, Ugandy, Rakúska, Grécka a na Island.

export map

Líder v inováciách

1995
1995 logo heineken

Príchod silnej medzinárodnej pivovarníckej spoločnosti Heineken Group.

So sebou priniesla bohaté know-how a cielené investície do rozvoja výroby, ktoré priniesli modernizáciu, maximálnu kvalitu a efektívnosť, ako aj rozšírenie kapacít. V priebehu niekoľkých rokov po vstupe Heinekenu zdvojnásobil Zlatý Bažant svoj predaj na slovenskom trhu.
V súčasnosti je hurbanovská sladovňa najväčšia a najmodernejšia v strednej a východnej Európe s kapacitou prevyšujúcou 140 000 ton sladu ročne.

1997

Spustenie Zlatého Bažanta nealko

1997 fľaša
2001

Zelená „identity“ fľaša
Twist off fľaša – fľaša s otočným uzáverom

2001 Twist off fľaša
2002

Najväčšia sladovňa v strednej Európe, zásobujúca rôzne pivovary prvotriednym sladom (kapacita - 150.000 ton ročne)

Sviatočné pivo
2007

Započatie tradície sviatočných špeciálov
2007, 2008 - Pšeničné pivo – Pivný špeciál
2009 - Porter - Pivný špeciál
2010 - Bock – Pivný špeciál
2011 - Tmavé kvasinkové - Pivný špeciál
2012 - Roggen (ražné) - Pivný špeciál

2008

Rebranding

Pôvodné logo Nové logo
2010

Uvedenie modernej tankovej technológie

Tankové pivo
2011

Uvedenie Bažant Radlera

Radler
2015

Redesign značky

Na zdravie Slovensko!
Fľaša a plechovka
Plechovky

Bažant značka

Spoznajte nás

Brány pivovaru sa každoročne otvárajú na konci septembra pri príležitosti Dňa otvorených dverí.
Tento rok sme mali tú česť privítať približne 8 000 návštevníkov a z nich viac ako 2 500 prešlo hurbanovskou pivnou cestou,
samozrejme s odborným sprievodom odpovedajúcim na všetky zvedavé otázky.

Už teraz sa na vás tešíme na budúci rok!